PROJEKTA NOSAUKUMS: Elektroniskā informācijas stenda iegāde un uzstādīšana
ĪSTENOTĀJS: Līvānu novada dome
VIETA: Līvānu novads, Līvāni
PROJEKTA VADĪTĀJS: Ginta Kraukle
PROJEKTA ĪSTENOŠANAS LAIKS: 01.12.2013. – 30.08.2014.
PROJEKTA FINANSĒJUMS: kopējās izmaksas: LVL 14883.00, ELFLA publiskais finansējums LVL 11070.00
PROJEKTA APRAKSTS:
Projekta mērķis: Sekmēt lauku dzīves telpas un iedzīvotāju dzīves kvalitātes uzlabošanu Līvānu novadā, nodrošinot kvalitatīvas un savlaicīgas informācijas pieejamību par kultūras, sporta u.c. pasākumiem un notikumiem, gan vietējiem iedzīvotājiem, gan novada apmeklētājiem, veicot elektroniska informācijas stenda iegādi un uzstādīšanu Līvānu pilsētā.
Projekta aktivitātes: Kopš 2014.gada 25.septembra Līvānu pilsētas centrā darbojas elektroniskais LED ekrāns, kas ikvienu garāmgājēju informē par novada aktualitātēm. Projekts īstenots biedrības „Preiļu rajona partnerība” izsludinātā Lauku attīstības programmas 2007.-2013. gadam 4 ass. 413. pasākuma “Lauku ekonomikas dažādošana un dzīves kvalitātes veicināšana vietējo attīstības stratēģiju ieviešanas teritorijā” konkursa ietvaros. LED ekrāns darbojas diennakts režīmā, tajā ir pieejama informācija par kultūras, sporta un izglītojošiem pasākumiem, deputātu pieņemšanām, sabiedriskajām apspriešanām, vakancēm, tūrisma piedāvājumu, tiek pārraidīti dažādi iedzīvotājiem nozīmīgi paziņojumi. Ekrāna uzstādīšanai ir izraudzīta vieta, kur norisinās vislielākā iedzīvotāju kustība – pašā Līvānu pilsētas centrā, skvērā blakus centrālajai Rīgas ielai un Līvānu novada domes administratīvajai ēkai, ko ik dienas apmeklē iedzīvotāji, kuri dodas uz domi, sociālo dienestu, VID, VSAA, slimnīcu, apmeklē ģimenes ārstus.
Ideja par šāda projekta izstrādi Līvānu novada pašvaldībai radās, apzinoties, ka tikai ar tradicionālajiem informācijas kanāliem mūsdienās nepietiek. Iedzīvotājiem ne vienmēr ir laiks regulāri ielūkoties pašvaldības interneta mājaslapā vai izlasīt vietējo laikrakstu. Multimediālie risinājumi bieži ir daudz efektīvāki. Šobrīd, kad jauninājums darbojas jau divus mēnešus, var redzēt pozitīvu rezultātu – palielinājies apmeklētāju skaits dažādos pasākumos, cilvēki ir vairāk informēti par aktualitātēm.